9 Mayıs 2014 Cuma

FACEBOOK SAYFASI FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM! NEDERSİNİZ?

,
Günaydın yeni gün...Yeni yeni umutlar...:)
Ah güzel İstanbul şu güzelim baharı bize kış gibi yaşttın ya alacağın olsun senin...:)Soğuk olmasa yağmur güzel de...:)
Neyse konum bu değil aslında facebookta persephone güncesi adında bir sayfa oluştursam mı diyorum.Sayfada her gün bir blog yazarının yazılarını yayınlasam,tabii arada kendi yazılarımı da:)))Şöyle yanına bir kaç fikir daha koysam...Sizlerden de fikirler gelse...Olur mu ki acaba...Tek sorun  var her gün ilgilenebilir miyim ki acaba...Öyle sayfa açıp ilgilenmemek olmaz di mi?Bir amacı olmalı o sayfanın;)Arada bakmalı...Neler oluyor diye?Nedersiniz???
Fikirlerinizi bekliyorum!!!
Olur mu olmaz mı?
Olursa geliştirlebilir mi?


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

18 yorum :

  1. Blogta yazdıklarını face de paylaşan blogerlar var.Ancak face n herkese açık olursa faydası olabilir.Face de olanlar blogları izleyemedikleri için yönlendirme yaparak bloğunu okumalarını sağlayabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin blog yazılarını paylaşabileceğim ve herkese açık bir sayfa planlıyorum..Üzerine düşünüyorum...Daha çok okura ulaşmak isteyen blog yazarlarının talep ettikleri yazılarını izinli bir şekilde paylaşmak istiyorum...Sevgiler...

      Sil
  2. Güzel fikir ama dediğin gibi ilgi ister, emek ister :)
    Ama olursa güzel olur, daha çok insana ulaşma imkanı olur.
    Ama hep yazı olmaz tabi, sıkar insanları, arada başka şeyler de paylaşmak gerek, o da gerçekten zaman ve ilgi gerektirir...bilemedim yani şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi ve emek kısmını hallederim diye düşünüyorum belki biraz zor olur ama zor olanı sevmek benim işim:)))Ne tip paylaşımlar olabilir mesela fikir verirsen sevinirim...Facete edebiyat kulübü,felsefe kulübü gibi sayfalar var...Bu da bloggerlar kulübü gibi bişi olabilir mi;)Sevgiler..

      Sil
    2. Aaaa bak bu güzel fikir, bloggerlar kulübü :) Ayrıca sayfana yöneticiler de atayabilirsin, böylece birkaç kişi yönetir, senin de işin hafifler...

      Sil
    3. iwit ben de öyle düşünmüştüm ki:))ben bi ilgileneyim şu işle;)

      Sil
  3. ben bütün yazılarımı hatta bazen senin de yazılarını paylaşıyorum,ilgisini çekenler olabiliyor,
    getirisi ne olur bilemem ama denemekten zarar gelmez yani:)
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter da olmaz ama facebook'ta daha fazla ilgilenen olur diye düşünüyorum...Önemli olan ne için yazıyoruz?Kendimiz için mi yoksa yazdıklarımı birileri de okusun mu diyoruz?Blog çok kullanılmıyor ve ne olduğunu çokta bilen yok gördüğüm kadarıyla...Ben de bazen facebook'ta paylaşıyorum yazılarımı...Hehe hala ne olduğunu anlayamayan dolu:))))Neyse ben düşüncelerimi bir yazıya dökeyim en iyisi:)))

      Sil
  4. Geç bile kaldın yahu. Bence aç bir kenarda dursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaa...e fikir de verin acık yaa:))

      Sil
  5. merhaba sen bu blogda yazdiklarini otomatikmen sayfada paylasabilirsin bunun icin kodlar siteler mevcut
    yani burda yazdigini tekrar kalkip facebookta yazman gerekmiyor sistem kendi paylasiyor

    saygilarimla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok amacım öyle bir şey değil zaten...tüm blog yazarlarının bir arada olduğu bir blog sayfası açmak facebook'ta ve her gün bir blog yazarının yazısını paylaşmak...daha geliştirilebilir tabii...örnek edebiyat kulübü,felsefe kulübü gibi...

      Sil
    2. hmm kendi blogunun degil farkli farkli bloglarin diyorsun sayfa tutar mi ki oyle genelde blogcular blogda yorum yapar yazilari okur facebook sayfalari pek aktif olmuyor blogcularin sayfalari yani

      yinede sen bilrisin ac ya tutarsa olayi bu :)

      Sil
    3. bakalım deneyeceğiz...blog yazarları desteklerse neden olmasın ki?olur...olmaz diye bir şey yok benim literatürüm de:)emek harcamak ve ilgilenmek gerekiyor yalnızca...:)

      Sil
  6. çok iyi fikir,hemen işe başla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım sayfa başladım bile blogger kulübü adı:)))ben derimde yapmam mı:)))

      Sil