2 Mayıs 2014 Cuma

Çıtır Mısır Gevrekli Toplar All Good Things'in Tarifinden:))

,
Bugün evde olmanın keyfine varayım dedim ama telefonum bana bir güzellik yaptı,bütün gün onunla uğraşmak zorunda kaldım:( Neyse buna da şükür diyorum sadece numaralar gitti,şimdi tek tek onları topluyorum...:))
Tabii koca günü telefonla uğraşarak geçirecek halim yoktu...Sabah bloglara bir göz atarken, her zaman ziyaretini eksik etmediğim  all good things de hem kolay hem de nefis;çıtır mısır gevrekli toplar gördüm...Kusur kalmayayım ben de yapayım dedim..:))Tabii all good things kadar sunum güzelliği olmasa da tat açısından on numara;)Kendimi de şımartabilirim:)))
Daha şahanesinden bir sunum için de all good things'i ziyaret edebilirsiniz...
Bu da benim şaheserim:)))










 
Çıtır Mısır Gevrekli Toplar:
5 adet metro çikolata-karamelli olan-
1 yemek kaşığı bal
1 yemek kaşığı tereyağ
3-4 su bardağı kadar kadar Mısır gevreği
1/2 su bardağı Yulaf
1/2 portakal kabuğu rendesi
1 yemek kaşığı hindistan cevizi
Metro çikolataları ve tereyağını benmari usulü eritin. İçine bal ve diğer malzemeleri koyup karıştırın. -Yapışkan bir malzeme olacak-
Kaşıkla mufin kaplarına yerleştirin. Üzerini hindistan cevizi ile süsleyip, 20-25 dakika beklettikten sonra servis yapın.


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

6 yorum :

  1. adresi vereyim mi gonderirsin bunlari bana :D

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık
    Elektrik Kesintisi nedeniyle eşimin cebinden yazıyorum
    Yazı sahane emeğine sağlık
    Çok sevgiler
    Havva Peynirci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)Pazartesi burada;)Sevgiler...

      Sil
  3. kesin;)hem yapımı kolay hem de tadı nefis..:)

    YanıtlaSil
  4. offf,canım da nasıl tatlı çektiiii,iş çıkışı çikolata ile ödüllendireyim kendimi :)
    ellerine sağlık,nefis görünüyor

    YanıtlaSil