5 Mayıs 2014 Pazartesi

Bu Hafta ki Blog Yazarı Konuğum Kedilievintarzı

,


Bu hafta ki blog yazarı konuğum;kedilievintarzı ...Hoşgeldi safa geldi sayfama...Tam bir bahar neşesi getirdi gelişiyle...:)Kendi blog sayfası da çok renkli...Baktıkça insanın içini açan bir sayfa kedilievintarzı...Havva hanımın kendisi de bahar gibi...Neşeli,keyifli,samimi...Çok uzun yıllardır tanıyormuş gibiyim,oysa ki çok değil buralarda daha yeni tanışıklığımız...
Muhteşem el emeği işler de çıkartıyor ortaya,görülmeye değer...Yemekleri de pek bir leziz görünüyor...Mutlaka ziyaret edin kendisini kedilievintarzı...Çok emek harcadı benim bloguma yazdığı yazı için...Ayrıca sonsuz teşekkürler....İlk konuk blog yazarım olacaktı kendisi,özel işlerinden dolayı yetiştiremedi ama gelişi muhteşem oldu...Sevgiler...
Efendim kedilievintarzı Havva hanımın yazısı;

Saros'umun Gülü


Dikenden gül bitiren,kışı da bahar haline döndürür.Selviyi hür bir halde yücelten,kederi sevinç haline sokabilir.Mevlana

18. yüzyıla kadar Avrupa'nın sarı güllerden haberi yoktu.Ta ki,Orta Doğu'da sarı güllerin kendiliğinden var olduğu keşfedilene kadar.

Tarih boyunca anlamı bazı değişimlere uğrasa da,sarı gülün rengi güneşle ilişkilendirilmiştir.Güneşin yaşam kaynağı özelliğinden sarı gül de kendisine düşen payı almıştır.

Çiçeklerin dilinde;


Sarı gül genelde arkadaşlık,mutluluk,önemseme anlamına gelir.

Gün ışığı rengiyle sarı güller arkadaşların hayatımıza getirdiği neşe ve mutluluğu gösterir.


Bu nedenle,sarı gül arkadaşlara göndermek için çok uygun bir çiçektir.


Sarı gülü özel kılan şey gerçek bir arkadaşı işaret etmesidir ve gerçek bir arkadaş çok ender bulunur.



Gül kırmızı gül yapraklarıyla beraber kullanıldığında arkadaşlıktan aşka dönüşen bir ilişki ima edilir ya da direkt olarak aşkın ilanıdır.


Sarı ve beyaz gül buketi birliğin ve ahengin takdiridir.


Sarı ve kırmızı gül mutluluk ve kutlama amacıyla kullanılabilir.

Ve nedensiz kutlamalara da ilham olabilir.:)

Dikenden gül bitiren,kışı da bahar haline döndürür.Selviyi hür bir halde yücelten,kederi sevinç haline sokabilir.Mevlana

kedilievintarzı
Sonsuz teşekkürler Havva hanım:)
kaynak:http://multiyasam.com/sari-gulun-anlami/


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

Yazılarınızı bekliyorum...:)İhmal etmeyin beni;)
persephoneguncesi@hotmail.com

36 yorum :

  1. teşekkürler,beni konuk ettiğin için,
    çok tatlısın,biliyorsun:))
    ve diğer bildiğin şey bunu görmek için bekledim,çok uykum olmasına rağmen:)))
    sevgiler bahar kızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cansın sen de....asıl ben çoook teşekkür ederim zahmet verdim sana da ama sonuç çok güzel ben çok sevdim...sevgiler...

      Sil
  2. bu arada sana sarı gül göndermek için çok nedenim var:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy çok saol yaaaa...iyi ki varsın...aldım saydım,düşünmen yeter...:)sevgileer...

      Sil
    2. teşekkürler sana ve beğenen herkese,ancak ben kaynağıda koymuştum ya,onu eklemeyi unutmuşuz,mümkün mü senin için:)))
      http://multiyasam.com/sari-gulun-anlami/
      çok sevgiler

      Sil
    3. Bilgisayarı açınca akşam eklerim;)

      Sil
  3. Kedilievintarzını seviyorum :)) güzel bir paylaşım olmuş. İyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kedilievintarzı'nın emeklerin sağlık:))Ben de seviyorum kendisini ve blogunu:)

      Sil
  4. Güzel şeyler .Anneme anneler gününde ne alacağı mı buldum bak :D Teşekkürler efendim.

    YanıtlaSil
  5. Güzel seçim Emrah;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bu yayın, Havva Hanım'ın blogunu ziyaret etmem için bir fırsat oldu. Teşekkürler Persephone :)). Gerçekten çok renkli ve ilgi çekici bir blogmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim her pazartesi konuk blog yazarım var,sizlerden de bekliyorum...Önümüzde ki hafta için henüz kimseden ses çıkmadı bilginize...Beklerim,buyurun konuğum olun:)Sevgiler...

      Sil
  7. Kedilievintarzı burada da tarzını konuşturmuş, çok da güzel olmuş..ve sarı güller senin sayfana çok yakışmış bahar tanrıçası :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcucum:)Havva hanımın emeğine sağlık:)Hem konu çok güzel hemde fotoğraflar:)Eee senin yaInı ne zaman yayınlayacağım:)))Sevgiler...Bekliyorum;)

      Sil
    2. Aaaah ah bende ki bu üşengeçlik olmasa :)
      Söz en kısa zamanda, bunu gerçekten istiyorum ve sıradan olmasını istemiyorum, o yüzden öylesine bir şey yazıp yollayamam sana :)
      Sevgiler...

      Sil
    3. Tamam canıııım ne zaman istersen;)Sevgiler...

      Sil
    4. Burcucum mail attım sana...

      Sil
  8. Havva Hanım'ın kendine has üslubu samimiyeti ve mahareti bir başka gerçekten.Ben de severek takip ediyorum.Ellerine sağlık .Ama ama son fotoğrafta ben de varım kiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İwit Kelebekim Havva hanım seni de unutmamış;)Sevgiler...

      Sil
  9. Böyle herşeyi çok güzel anlatıyo :)
    Çook sevecen aynı zamanda :)
    Canım benim ne güzel oldu bu paylaşımların ;)
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İwit Şeymacım o zaman önümüzde ki pazartesinin konuğu sensin:)))Hadi bakalım kolay gelsin;)Sevdim ben bu konuk blog yazarlığı işini yau çok keyifli bişi bu;)Sevgiler....Öptüm kocaman...

      Sil
  10. Sevgili Havva'nın yazıları, fotoğrafları hepimizin günlük zevki :) İnsanın içi açılıyor, mutluluk doluyor :) Ne güzel olmuş bu sayfada görmek ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de büyük keyif oldu doğrusu....Sevgiler....

      Sil
  11. şirin hatundur,değişik bir hava katar yaptığı yorumlarla insana...
    sefiyom onu beeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sefiom ki onu:))Sevgiler...

      Sil
  12. Havvacığımın yüreğine sağlık. Yine muhteşem bir yazı ve fotoğraflar.
    Persephone sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Blogu açtığımdan beri beni yalnız bırakmayan güzel yürekli Havva...Bende seviyorum seni...
    Persephone bana da bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş olmuş:) fotoğraflarla birlikte ne de güzel olmuş keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sizleri de bekleriz pazartesi köşemizi renklendirirsiniz...sevgiler...

      Sil
  15. Ne guzel bir yazi olmus :) ikinizinde bloguna bayiliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senin bloguna anercim..Türkiye'den sevgiler..;)

      Sil
  16. Fotoğraflar ve yazı ne kadar da güzel olmuş, her zaman ki gibi kendi tarzını koymuş ortaya Havva hanım, onun o samimi ve sevecen yorumlarına bayılıyorum :) Sevgiyle kal Persephone'cumm :)

    YanıtlaSil