12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bu Hafta ki Blog Yazarı Konuğum Burcu'nun Dünyası

,
Bu hafta ki blog yazarı konuğum Burcu'nun Dünyası...İyi ki açmışım bu blogu diyorum çoğu zaman kendime...Çok güzel,yüreği sağlam insanlar tanıdım buralarda...Onlardan biri de Burcu'nun Dünyası...Işıl ışıl,yüreği sevgi dolu...Burcu'nun Dünyası da benim gibi kitap delisi...Paylaşımlarını çok seviyorum...Keyifle okuyorum...Bloguma konuk olduğu için çok teşekkür ediyorum...Renk kattı bloguma...Sonsuz Teşekkürler...Mutlaka ziyaret edin kendisini Burcu'nun Dünyası...


Burcu'nun Dünyası'nın yazısı,keyifli okumalar....
SIZI

Bazen hiç anlam veremediğin bir sızı gelir yerleşiverir sol göğsünün altına.

Bakışların uzaklara dalıp gider baktığını görmeden.

"İçim sıkılıyor" dersin, "bugün keyfim yok" dersin.

Çıkıp biraz hava alsan, yürüsen biraz başıboş sokaklarda,

İyi gelir sanırsın, "açılırım" dersin.


Kim bilir kimi özledin de farkına varmazsın.

Hangi hayat telaşının peşinde koşarken, hangi duygunu hiçe saydın?

Hangi sevdayı yarım bıraktın?

Kimin öpücüğü asılı kaldı dudağının kıvrımında yarım kalmış bir tebessüm gibi?

Yağan yağmurun her bir damlası hangi aşkın gözyaşları gibi damlar yüreğine?


Düşünürsün, günlerce, bazen gecelerce, sayıklarsın onca ismi hecelerce.

Belki bulup çıkarırsın anılar denizinden içini sızlatanı, belki de daha ararken unutursun.

Belki hiç umursamazsın, belki de yok sayarsın...


Acılar, anılar, kanayan yaralar hiç gitmez, terk etmez bizi, istesen de unutamazsın...
Kısalır uykuların, gecelerin uzar, kabuslarından istesen de kurtulamazsın...

Yazan:Burcu'nun Dünyası





SEVGİ  ve IŞIK'la kalın...
Persephone

Yazılarınızı bekliyorum...Boş bırakmayın pazartesi günlerini...;)Bu hafta köşem için yazılarınızı bekliyorum...:)
persephoneguncesi@hotmail.com


15 yorum :

  1. Çok güzel olmuş. Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok sevdim...Teşekkürler Burcunun Dünyası:)

    YanıtlaSil
  3. "Burcu'nun Dünyası"yla da tanışmış olduk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir köşe bu köşe ben çok sevdim:))Herkesi beklerim...:)Sevgiler...

      Sil
  4. Aaa bi utandım bak şimdi :)
    Asıl ben teşekkür ederim beni blogunda ağırladığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük keyifle ağırladım yine beklerim...Tekrar teşekkür ederim...Sevgiler...

      Sil
  5. Aa buraya çok güzel yürekli bir insan konuk olmuş :)
    Yüreğine sağlıkacanım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İwit Şeymcaım seni de bekliyorum;)Sevgiler...

      Sil
  6. Sevgili Burcu için bizler de aynı hislerdeyiz, bu yazısı da her zamanki gibi çok keyifli olmuş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim sizleri de bekliyorum köşeme,buyrun konuğum olun...:)Sevgiler...

      Sil
  7. Beni boylesi duyarli birisine aşina ettiginiz icin tesekkur ediyorum.
    Saygilar.

    YanıtlaSil
  8. burcu,
    ne sümen altı,ne de halının sol alt köşesi!
    saklama,sakladıkça huzur kaçar,keyif kaçar,mutluluk bulunmaz!
    kendimize de açık yürekli olalım diyorsun di mi?
    çok güzel,etkilendim,etkilendim:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzeeeeel. burcuyu seviyoruz tabeeeee :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirim ziyaretinize...Sevgiler...

      Sil