29 Mayıs 2014 Perşembe

Blogger Kulübü Facebook'ta:)

,
Sevgili Blog Yazarları;
Daha önce de facebook'ta bloggerların buluşacağı bir sayfa açmayı planladığımı söylemiştim.Söylemekle kalmadım sayfayı açtım:)Buyrunuz facebook sayfamız: (tıklayınız) Blogger Kulübü :) İçerik açısından neler yapabileceğimizi,neler yapmamız gerektiğini sizlerden gelecek talepler doğrusunda hep birlikte belirleyelim.Hatta gönüllü olan varsa yönetici adaylıklarınızı beklerim.Ortak hepimizin katkı sağlayacağı bir sayfa olmasını istiyorum...
Amatör yazar,şair ve bloggerlar olarak duyurmak istediğimiz yazılarımızı ya da yazılarımızın daha fazla kişi tarafından okunması ve yazdıklarımızın daha fazla kişiye ulaşmasını istediğimiz yazılarımızı bu sayfada paylaşabiliriz.Daha da renklendirilebilir tabii yeni önerilerinizle...;)
Bu sayfayı daha çok blogger ve okuyucuya ulaştırmak adına da desteklerinizi bekliyorum:)
Faydası olur mu bilmem ama denemekten zarar gelmez di mi ama;)
Yorum ve önerilerinizi bekliyorum;)

Facebook Sayfası : Blogger Kulübü

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone  

16 yorum :

  1. Ne güzel düşünmüşsünüz. Bir gün facebook kullanmaya kaldığım yerden devam edersem hemen katılacağım aranıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz efenim:))Blog takipçilerinizi de bilgilendirirseniz sevinirim:)Belki katılmak isteyenler olur;)Sevgiler...

      Sil
  2. Gidiyorum ki hemen :)
    Ama sessizce takip edebilirim mecbur orda kimseler bilmiyor :))

    YanıtlaSil
  3. Sıkıntı yok Şeymacım;)Takipçilerini de bilgilendirirsen sevinirim:)Kocaman öperim:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Takipteyim.. :)
    Elbette fikirler çıkar düşünmeli üzerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Bekliyorum fikir ve desteklerinizi;)Sevgiler...

      Sil
  5. Bu sayfayı açtığında ilk beğenen insandım senden sonra :)
    Ama önümüzde zorlu bir süreç var, malum yaz geliyor, ama yılmak yok, çalışmaya devam :)
    Elimden geldiğince desteğe hazırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Burcum:)Kolay olan ne var ki ama yılmak yok;)Yönetici adayımdın eğer istersen tabii;)Sevgiler...

      Sil
    2. Bir gün keşfedileceğimi ve yöneticilik teklifi alacağımı biliyordum :))
      Heheee teşekkür ederim, tabi ki elimden geleni yaparım.
      Sevgiler...

      Sil
    3. Hehe sanal da olsa idare et artık:)))Akşam mailleşelim o zaman:))

      Sil
  6. hadi bakalım hayırlı olsun emeğine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Hepimize hayırlı olsun;)Desteklerinizi bekliyoruz efenim:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ooo süper:))Teşekkürler...En kısa zamanda yapacağım:)

      Sil
    2. Ben de katıldım ayrıca Blogger Kulübü'ne :))

      Sil
    3. Wow süpre:)Teşekkürler destekleriniz için:)Kendi facebook sayfalarınızda da duyurursanız izleyici sayımızı arttırabiliriz...Paylaşmak istediğiniz yazılarınız varsa haber veriniz paylaşalım:)Bugün MİM'i de yazacağım:)

      Sil