2 Mayıs 2014 Cuma

1 MAYIS

,
1 Mayıs İşçinin Emekçinin Bayramı...Kutlu olsun herkese...:)Biraz geciktim ama mazeretim var...Böyle güzel bir günde doğmuş olmanın gururu ve sevincini yaşamaktaydım;)
Bugün öylesine sıradan bir güne başlar gibi başladım güne...Her şey günlük rutinde ilerlemekteydi...Hehe hem de tatil tatil oh misssss evde:))Uzun süredir doğum günü kutlaması neyin de yapmıyorum,kafam rahat anlayacağınız...Program belli malum zorlu bir sınav var ders çalışmak gerek,oh hazır tatil en büyük keyfim kitap okumak,arada bir iki sayfa da kitap okurum filan:)))Niyet ortada:)))
Taaaaa ki yiaaaa akşama doğru kapı zili çalana kadar...:)))Benim oğlan sesleniyor anneeee nerdesin?Bende de her zaman ki trip yine ne istiyor bu sıpa:)))İstekleri hiç bitmez de:))))Anaaaam bir ordu sesi yükseliyor kapıda:)))İyiki doğdun diye:))))Ahahahha ben daha uyanamayan şapşal...Yau bizim oğlan delirdi toplamış milleti kapıda bağırtıyor diyorum:))))
Anaaaaaammm burnuma dayadılar bir pasta...Maytaplar,mumlar neyin:)))Benim can kuzularım bana süpriz yapmışlar meğer....Benim ağız kaldı bir karış açık şoktayım:)))Meğer bana sinsi sinsi süpriz hazırlamışlar,ben miskin miskin evde otururken...Bir de hiç çaktırmak yok...Hepsi tek tek arayıp doğum günümü kutluyor...Bir de bir sürü ah gelemedik vah gidemedik vah vah vah diye:))))
Çok mutlu etti bugün herkes beni anlayacağınız....Telefon açanlar...Mesaj atanlar...Ne güzel şey sevilmek,sevmek...
Ve bunu yürekten hissetmek...
Herkese sonsuz teşekkürler...
Özellikle de,
Canparelerime sonsuz teşekkürler...
Bir de telefonum bozulmayaydı iyiydi:D
Boşveeeer böyle içten,beni seven,değer veren güzel insanlar olsun hayatımda bana yeter...Telefon da neymiş;)
İşte bu da öyle özel öyle güzel bir gündü:)))

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

25 yorum :

  1. günaydın,
    iyi ki doğdun baharın kızı:)
    miskinlikte güzel olacakmış,ancak bu sonuç en güzeli olmuş.
    yeni yaşın hep hoşluklar getirsin hayatına
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın canım:)Çok teşekkür ederim güzel dileklerin...Her şey daha da güzel olacak biliyorum:)İnanıyorum:)Sevgiler....

      Sil
  2. Günaydın...
    Geçmiş de olsa doğum günün kutlu olsun :))))
    Gerçekten güzel bir süpriz olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Gerçekten çok hoştu:)Sevgiler ve Hoşgeldin...:)

      Sil
  3. Kahkaha dolu yeni bir yaş diliyorum size... ne güzeldir beklemediğin anda sevgiyle karşılanmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Muhteşem bir his...Sevildiğini hissetmek...Değer verildiğini görmek...Önemseniyor olmak...Çok duygulandım gerçekten...:)İyiki var dediğim insanlar hep hayatımda olsun inşallah...:)Sevgiler...

      Sil
  4. Günaydın bahar tanrıçası...yeni yaşın sana ve sevdiklerine mutluluk, sağlık ve huzur getirsin...böyle dostların olduğu için şanslısın :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Burcucum...Çok teşekkür ederim..Hep şanslı olduğumu düşünmüşümdür...Hayatımda her zaman güzel insanlar oldu...:)Bu da şsnslıyım demek için bana yeter:))Sevgiler...

      Sil
    2. Canım benim doğum günün kutlu olsun :)
      Sevdiklerinle birlikte yüzünüzden gülücüklerin eksilmediği daha nice yıllara :)
      Kocamaaan öpüyorum :*

      Sil
    3. Teşekkürler Şeymacım güzel dileklerin için...Kocaman öpüyorum....Sevgiler...

      Sil
  5. Oncelikle dogum gunun kutlu olsun . Nice nice nice mutlu saglikli ve bol kahkahali yillara :) ne mutlu sana deger veriliyorsun :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aner....Sevgiler...

      Sil
  6. oyyy ben de olsaydım o kalabalığın içinde keşke :)) mutlu yıllar baby :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Kelebeğim ..Teşekkür ederim....Sevgiler...

      Sil
  7. Geçmiş doğum günün ve işçi bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emrah:)Doğduğum günü ayrı seviyorum...Senin de işçi bayramın kutlu olsun...Sevgiler....

      Sil
  8. Sevdiklerinle beraber mutlu bir ömür diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meltem...Sevgiler...

      Sil
  9. Sen şimdi 17 mi oldun ;)))


    Doğum günün kutlu olsun ;)))

    YanıtlaSil
  10. Ahahhaaaa sen nerden bildin 20 mi mi oldun diyenlere yok henüz 17'den gün aldım diyorum:))Temiz kalplisin;)Teşekkür ederim:)Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. canııım,geç oldu ama :( doğum günün kutlu olsun
    sağlıklı,mutlu bir hayat diliyorum sana herşeyden önce...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun değil minik minicim asma o suratını;) çok teşekkür ederim:)sevgiler...

      Sil
  12. Ben çok geç kaldıımm. ama yine de kutlamadan geçmek istemedim. Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinin hep yanında olduğu nice mutlu, huzurlu yaşlar geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun tatlımmm önemli değil ki;)teşekkür ederim:)inşallah...sevgiler...

      Sil