29 Nisan 2014 Salı

Yüzünü Dökme Küçük Kız

,
Çılgın küçük bir kız çocuğu,küçücük yüreğine kocaman kocaman sevgiler sığdırmış...Sevgisini dört bir yana saçmakta...Zincirlerini kırmış...Özgür ve mutlu...
Hayallerinde uçsuz bucaksız  kırlarda ,rüzgarın esintisine kapılmış koşmakta...Sapasağlam ayakta...
Hayallerinde ki uçurtma bayramlarını kutlarcasına,uçurtma uçuran çocukların,uçurtmalarını kovalamakta,yanından geçtiği çiçek tarlaları onu selamlamakta o da yüzünde ki kocaman tebessümle karşılık vermekte ...Mutlulukla....
Güneşin ışıltısı denizin dalgalarına düşmüş ışıldamakta,düşen ışıltılar küçük kızın yüzünü aydınlatmakta...Huzurla...
Dünyası renkli mi renkli...
Hayalleri sonsuz...

Sakın Yüzünü Dökme Küçük Kız (tık tık;) )

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

14 yorum :

  1. Çoook güzel ve yine umut dolu olmuş :)
    Umutların hiç tükenmesin canım benim :)
    Öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım benim...Çocukların yüzleri solmasın hiç...Sevgiler...Öptüm kocamaaan...

    YanıtlaSil
  3. Bu ara, kaybolan ve ihmaller sonucu hayatını yitiren çocuklar için içim yanarken, sen bu güzel yazınla biraz umut oldun.
    kalemine sağlık.
    Doğayı koru, hayvanları koru diye bangır bangır bağırıyoruz ama sıra çocuklara gelince onları neden koruyamıyoruz.
    Bugün takılıyım bu konuya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim...Daha çocukları koruyamazken doğayı ve hayvanları korumayı nasıl başaracağız bilemiyorum...Bu korkunç haberleri duydukça içim yanıyor:( Çok etkileniyorum belki de bu etkinin bir dışavurumu bu yazı...Solmasın çocukların yüzü...Hep mutlu olmalılar ve ölmemeli,öldürülmemeliler...Sevgiler...

      Sil
  4. Küçük kızlar, çocuklar yüzlerini hiç dökmesinler...yarına hep umutla baksınlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Burcucum...Çok üzüldüm son günlerde...:( Vicdansızca gerçekleştirilen çocuk ölümleri çok canımı acıtıyor...:(

      Sil
  5. Hehe sağolasın Narkoz...:)))

    YanıtlaSil
  6. çocuk yüzündeki bir küçük tebessüm ne değerlidir servet misali...onlar hep gülsünler diye çabalamaktan hiç vazgeçmeyeceğim:)

    YanıtlaSil