25 Nisan 2014 Cuma

YAŞIYORUM

,
Çok şükür yaşıyorum,
Ne depremler gördü bu yürek
Hâlâ ayakta,
Ne yerdeyim ne gökte,
Bazen baharın coşkusu
Bazen de karın soğuk örtüsü
Kaplamakta yorgun bedeni...
Duygular gidip gelmekte,
Özlemler çağlamakta,
Gidenleriyle kalanlarıyla,
Hiç gelemeyecekleriyle,
Belki de gelir diye beklenenleriyle,
Bir eksik bir fazla yaşanmakta...
Çicekler açmakta ve solmakta,
Gün,her gün yeniden doğmakta...
Bazen gözlerde yağmur bulutu,
Bazen de ışığın pırıltısı aydınlatmakta...
Yaşıyorum umutlarımla, umutsuzluklarımla...
Yaşıyorum mutluluklarımla, mutsuzluklarımla....
Yaşıyorum hayallerimle, bazen de kaybettiğim hayallerimle...
Yaşamaya devam inişleriyle çıkışlarıyla...
Hayatta bunlardan ibaret değil mi zaten!
Avucumuzda kalanlar, avucumuzdan kayıp gidenler...
Hepsi bu...


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

10 yorum :

  1. işte bu bazen ler ... ama avuçlarımız hep dolu ki :)) bir şekilde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah olmaz olası bazenler:))Yarı dolu yarı boş avuçlar canım...;)

      Sil
  2. Çok iyi ya . Emrah bunu çok beğendi :D Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. yaşam her haliyle güzel.bazen iniyoruz bazen koşarak çıkıyoruz.o denge olmalı ki sıradanlık can sıkıcı olmasın ve şükretmeyi unutmayalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün şükredenlerdenim iyisiyle kötüsüyle:)İnişler çıkışlar olmalı yoksa hayat çok sıradan olur di mi:)))Sevgileeer...

      Sil
  4. Kayıplar kazanışlar ...
    Bunu da çok sevdim ki ;)
    Yüreğine sağlık canım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim:)Hep kazanmak olmaz si mi arada kaybetmek lazım ki kalanların değeri bilinsin;)Sevgileeer...Öptüm yanaklarından...

      Sil
  5. avucunda kalanlara iyi bak,yıllar geçtikçe anlayacaksın ki en büyük servetin onlarmış

    yine döktürmüş bizim sultan,yüreğine sağlık
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmazmıyım gözüm gibi bakıyorum onlara...Bilirim kıtmet;)Teşekürler canım benim...Sevgiler...

      Sil