26 Nisan 2014 Cumartesi

KADIN KOKUSU 2

,
Sabah işe gitmek üzere yola çıktı kadın...Her sabah ki gibi ilk işi radyonun açma tuşuna dokunmak oldu,bekleyen süprizden bihaber...İşte o şarkı çalıyordu radyoda,birden uzaklara gitti düşünceleri...İkisinin şarkısı...
Ne kadar olmuştu ayrılalı sanki bir asır...Gitmesini istemişti adam,sivri diliyle umarsızca sarf ettiği sözler çok canını yakmıştı...Çok üzülmüştü halen de üzgündü kadın...Açılan derin yaraların acısını hissetse de hiç unutmamıştı adamı,unutamamıştı belki de unutmak istememişti...Gözleri buğulandı...Sabah sabah nereden çıktı bu şarkı diye söylendi,biraz hiddetlice biraz da buruk....
Aynı anda birbirlerini düşündüklerinden habersizlerdi...Sabah sabah bu çalan şarkı belki de evrenin bir mucizesiydi...
Güzel başlamıştı herşey biraz dost biraz arkadaş ama hiçbir zaman sevgili olamamışlardı...Çok sevdim dedi kadın hem de çok...Nedensizce...Beklentisizce...İkisi de zor bir dönemden geçiyordu birbirlerini tanıdıklarında...Belki de doğru insanlardık ama zaman yanlıştı dedi kendi kendine kadın...Yoksa kendini mi kandırmaktaydı ...Kendi bakış açısından mı bakmaktaydı yine,hata olduğunu bildiği halde...
Hâlâ çok seviyordu...
Adamın acı çekmesine dayanamazdı...Adamın mutlu olmasını istiyordu yalnızca mutlu...Onsuz da olsa...Başka başka kadınların kulağına sevgi sözcükleri fısıldıyor da olsa...

Uyku kaçınca yine bağlandım ben bu hikayeler moduma:)Çok kitap okumaktan bunlar hep:) GÜNAYDIIIIIN herkese;)

Hüznün ve Yalnızlığın Dansı;TANGO...Aşk olur da Tango olmaz mı;)

TIK TIK;)


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

13 yorum :

  1. Onu bilmem ama süper olduğu kesin :)
    Önce adamın gözünden aşk sonra da kadının ;)
    Yüreğine sağlık canım benim :)
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim;)Adam gözünden pek iyi bakamasam da eh idare edin artık;)Eh kadın olunca biraz olsun dokunmuşumdur sanırım kadınların yüreğine;)Ben de çoook öptüm:)Sevgiler...

      Sil
  2. zamanla eksilir kadının sevgisi,zamana bıraksın
    o kadar kırılmışken,kötü şeyleri aklına getirip unutur zamanla
    (çok kötü kız oldum bu aralar ben) :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaaa yok ya olmaz senden kötü yürekli kız;)Kimbilir....Yorumsuz...Bakarsın birleştiririm yine hikayeleri...:)

      Sil
  3. Çok güzel , çok çok güzel .. çok benzer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek hayattan alınam birleştirmeler...Bir çok benzer şeyleri yaşıyor insanlar...Tanıdık olması normal;)Okunanların,duyulanların,bilinenlerin,görülenlerin,yaşananların birleşiminden çıkıyor bu hikayeler;)

      Sil
  4. Gerçekçi bir hatunsun eyvallah diyorum sana :))

    YanıtlaSil
  5. Herkesin hayatindaki donum noktalari,bazen umutsuz ve bazen mutlulugun piriltisini yansitiyor.
    Ama tumuyle gercek olan ;hepimizin hayatinda ki gerekcesiz geceklik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekler nettir aslında görmek istemekten kaçarız sadece...

      Sil
  6. merhaba ne hos blog banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil