28 Nisan 2014 Pazartesi

İLK KONUK BLOG YAZARIM BUTTERFLY'INIZ...:)

,
Blogumun ilk konuk blog yazarı;butterfly'ınız
Kendisi pek bir şekerdir.Yeni blog yazarlarından...Benim dünyama da yeni katıldı ama sanki uzun zamandır dünyamdaymış gibi...
Beni kırmadı ve blogum için kendi hikayesini yazdı...Ve gerçek yaşanmışlıklarından bir hikaye ile bloguma can verdi...Kendisine sonsuz teşekkürler...Beni çok mutlu etti...

butterfly'ınız 'ın yazısı;

İki kadın karşılıklı otururken içlerinde kopan fırtınalar gözlerinden birbirlerine ulaştı .

Esmer olan ; hayatını hiç sevmediği adamla geçirmişti , hala geçiriyordu..Müthiş bir yalnızlıkla ruhu yüzünden çok önce yaşlanmış haldeyken tüm eski anıları canlanıverdi kumral olanı görünce , şimdi alışmıştı bırakmıştı yüreği artık onun için üzülmeyi bile , ama kumral olan arkadaşını ; karşısında görünce aklına ilk gelen ki pek çok anıları vardı;sesini sevdiği arkadaşına yıllar yıllar öncesinden sevdiği kişinin ona telefonda dinlettiği '' sakın bir söz söyleme , yüzüme bakma sakın '' şarkısını söyletti ..

Kumral olan ; hayatı esmere benzer olduğundan karşılaştılar ama o bunu yapamadı sevmediği adamla yıllar geçiremedi.. Yolları öyle ayrıldı ki zamanla ülkeler bile değişti .. Peki ne oldu ? mutlu da olamadı , yani her ikisi içinde pek bir şey değişmedi ..
 
Uzun zaman sonra bir araya geldiler esmer olanın şarkısını söylediler , ağladılar , hasret , özlem , duygu dolu birbirlerine bakıp güldüler.. Gülüşürken akıllarına kumral olanın Alevilikle ilgili sözleri geldi , daha çok güldüler ...O kadar küçük yaşta ve cahildiler ki kumral olan esmer olanın Alevi olduğunu anlamamış saçma sapan laflar etmişti :)) Ama ben Aleviyim dediğinde utancından günlerce görüşememişti..

Ahh ne günlerdi ...İki mutsuz kadın gülümsedi..

Hikayemiz gerçek hayattan..
butterfly'ınız


Yazılarınızı bekliyorum konuk blog yazar köşeme:)
SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone
persephoneguncesi@hotmail.com

9 yorum :

  1. Teşekkür ederim güzel sözlerin için Tanrıçam :))

    YanıtlaSil
  2. içimden gelen sözler kelebekim;)ben teşekkür ederim beni kırmadığın için...sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba biz reelde tanışmalıyız ;) zira aynı şekilde düşünüyor ve hissediyorum

      Sil
  3. Yaşanmış hikayeleri okumak keyifli oluyor...her ikinize de teşekkürler :)
    ben de yazıcam yaaaa konuk yazar köşesine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle daha canlı...Daha gerçekçi...Bekliyorum Burcucum her pazartesi bir konuk almak istiyorum...;)Pazartesiye kadar bekliyorum;)Sevgiler...

      Sil
  4. Ay ben çok severim gerçek hikayeleri :)
    Butterflyınızı daha önce görmüştüm ne güzel yaptın hemen bi okumak lazım :))
    O da senin gibi samimi :)
    Teşekkür ederim canım benim :)
    Kocaman kocaman öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım senin de yazını bekliyorum pazertesi günlerini konuk blog yazarlara ayırmak istiyorum...İlgilenen syısı artarsa her pazartesi ya da on beş günde bir olarak planlıyorum...Öperim çoook...Sevgiler...

      Sil
  5. elinize ve yüreklerinize sağlık,iç titretici:)

    YanıtlaSil