24 Nisan 2014 Perşembe

Her Şeye Rağmen

,
Saklamamalı insan kendine varsa söylenecek kelimeleri boş vermemeli.Kimse muhattabı o kelimlerin söylenmeli.Yoksa cesaretin yüzüne söylemeye bir yol bulunmalı...Ama o yol doğru olmalı...Kelimeler saklanmak için değil paylaşılmak içindir...Nasıl ifade edildiği,edileceği önemli yalnızca...Boşuna beklememeli!
Anlatmak istenen anlatılmalı,korkmamalı....Gerçekle yüzleşmek daima iyidir,içini kurtlar kemireceğine...Kime ne söylemen gerekiyorsa git söyle!Biriktirme içinde!Çünkü bilirim zordur söylenecekleri içinde taşıyıp,söyleyememek...Ağırdır kelimelerin yükü,zor taşınır...Ya kırılırım ya da kırarım diye korkar insan...Kırılacaksan kırıl,kıracaksan kır...Her şeye rağmen...Biriktirilmesi gereken tek şey mutluluk...
Evet senin ne anlattığından çok karşındakinin ne anladğı önem taşır çoğu zaman...Ama olsun...Yine de paylaşılması gerekenler paylaşılmalı...Kimse kimseyi anlamak zorunda değil...Hal böyle de olsa yine de söylenmeli söylenmesi gerekenler....İma edilmemeli belki de daha net olunmalı...
Çoğu zaman düşünür kafamızda çeşitli senaryolar yazarız...Bunların gerçek olmadığını bilsekte öyle olduğunu varsayar ve bu düşüncelerimize inanırız...Var saymamalı asla...Yapılacak en kötü şey varsaymaktır.Çünkü düşündüğünüzün tam tersidir bazı şeyler kimi zaman...Gözlerimizi köreltir kitlendiğimiz düşünceler...Tamamen yanılsama...Bunu kendine yapma!!!

Yaaaa ben bu üç noktayı amma da seviyorum:)))

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

27 yorum :

  1. Bunu kendime yapmayacağım. Çok güzel bir yazı . Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Emrah...Bunu bence hiç kimse kendine yapmamalı;)Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. yapma bunu kendine ... yapma :))

    YanıtlaSil
  4. Evvet cicim mümkünse yapmaaaa:))))

    YanıtlaSil
  5. işte budur arkadaş;
    kimse kimseye söylemiyor,ama içindekilerden karnı ağrıyor.
    düşünüyorsan o'sun işte saklama ama di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakla samanı gelir zamanı diyor heralde insan:))şişeceğine sıkıntıdan patla gitsin arkadaş:)))

      Sil
  6. Bence de varsaymak yapılacak en kötü şey...kesinlikle açık ve net olunmalı, etekteki taşlar dökülmeli, içeride mutluluk dışında bir şey biriktirilmemeli...sonra herkes için kötü oluyor...
    Ayrıca üç noktaları ben de çok seviyorum...sevenleri de seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varsaymak daha kolay geliyor sanırım,insan düşündüğünün gerçekliğine inanmaktan yana...kesinlikle mutlulukların biriktirilmesinden yanayım...bu hayatı bir kez yaşama şansımız varken acı çekmek,mutsuz olmak ne diye?bazen kendim de dahil buna acı çekmeyi seviyoruz diye düşünüyorum:)))sevindim üç nokta konusunda yalnız olmadığıma...:))))sevgiler...

      Sil
  7. Benim en kötü huyumdur maalesef kafamı kırsalar kimseye bana bunu yaptın kırıldım,... diyemem.
    Ama kendini yıpratmaktan başka bişey değil.
    Bunu biliyorum ama yapamıyorum o ayrı :))
    Üç nokta candır ya :)
    Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmaya çalışmak lazım,belki biraz bencil olunmalı...:)herkese göre bişi değil tabii bencil olmak ama ucundan da olsa bazen bencilleşilmeli:))))ne hissediliyorsa ifade edilmeli,karşındakilerin anladığını varsaymamalı...;)üç nokta yaaaa canım yaaaa....:))ben de çok öpüyorum Şeymacım...sevgiler...

      Sil
    2. şeymacım bloguna ulaşamıyorum...bu sayfa bulunamadı diyor...bilgin olsun...bir problem var sanırım....

      Sil
  8. ben de kimseyi kıramam çok damarıma basılmamışsa
    o an yutuyorum,kendimle baş başa kaldığımda ya da ailemle sohbet halindeyken söyleniyorum napiiim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakma ben de senin gibiyim çoğu zaman,insanları kırmamak için elimden geleni yapar spnra da kendime kızar söylenirim...:)Çünkü insanlar hiç korkmadan kırıyor,önemsemiyor kendinden başkasını...Ama ben kendime kızsam da böyle daha mutluyum...Kırdığım zaman çok mutsuzlaşıyorum...Sevgiler...

      Sil
    2. dikkat et kendine,çok içine atma
      bir şekilde dengede tutmaya çalış kendini
      sakın benim gibi tiroid hastası olma :(
      sevgiler

      Sil
    3. Çok içime atmamaya çalışıyorum...Okuyarak,yazarak atıyorum stresimi...Kimi zamanda patlayıveriyorum atıyorum içimdekileri:)Çok geçmiş olsun :( Üzüldüm çoook:(

      Sil
    4. üzülmeee,Allah beterinden korusun...

      Sil
  9. Çoğumuzun en iyi yaptığı şey. Söylememek, anlatmamak sadece biraz ima etmek ve varsaymak.. Off içimdeki herşeyi haykırasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaa bana da oluyor öle arada:)))Haykırmkaktan ziyade avazım çıktığı kadar bağırasım geliyor boşluğa:)))Sevgiler....

      Sil
  10. Her insanin soylemek isteyip de,asla soyleyemedigi ve sonra zamanla unutup umursamadigi.Suyun akisina birakilan yasam...Mutsuz oldugunun dahi farkinda olmayan,bilinc ve algilarini bir baskasina teslim etmis gerceklerden uzak tumuyle hurafelere dayali maneviyatci duyarsiz,sorgulamayan bir toplumun temelleri atilirken siz burda ne kadar guzel bir aydinlik kapi aciyorsunuz tskkler "Pershepone"😉👏🌟

    YanıtlaSil
  11. Bir pencereden yildizlari izliyorum...
    Bildigim herseye yeniden bakiyorum.Mutsuz oldugundan bihaber umutsuzlugunu hurafeler arkasinda gizlemeye calisan, sorgulamayi asla dusunmeyen bir topluma gercekligi anlatabilmek��

    YanıtlaSil
  12. Ahh ahh bunlar yapılabilse belki de her şey çok daha güzel olurdu..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Yazması kolay,uygulaması zor;)Sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. Keşke yapsaydım keşke deseydim deyip aklı peynir ekmekle yememek için söylemeli yaşamalı ve anın tadını çıkarmalı :) Günaydınlar :)

    YanıtlaSil
  15. Keşke diyecek bir şey bırakmamalı geride...;)Günaydııınlaaar:)Sevgiler...

    YanıtlaSil