20 Nisan 2014 Pazar

HAYATLA YÜZLEŞME..

,
Yorgunum artık,biraz da kırgınım sana galiba hayat...Ben istedim sen verdin;kimi zaman mutlu oldum aldıklarımdan,kimi zaman da mutsuz..Biliyorum suç senin değil,belki neyi istemem gerektiğini ben bilemedim,hep zor olanı seçtim ve hep zor olanı sevdim...Tamam kabul ediyorum be hayat,suçlu olan benim...Özgür ruhum bildiğini okudu her zaman,kulak asmadı söylediklerine...:)Boş ver ben böyle mutluyum....:)Çoğu zaman sen haklı çıktın ama...Bunu söylemekten çekinsem bile,dürüstlük,açık sözlülük iyidir her zaman...:)Yiğidi öldür,hakkını yeme...
Şimdi seni nasıl suçlayabilirim ki ey hayat...Bunun adı nankörlük olur o zaman:))Yiaaa yine bir çelişki içindeyim:D Suçlu mu  suçsuz mu hayat:)))Tabii ki suçsuz,benim ki sadece minnak bir isyan:)))
Yaşanması gerekenler yaşandı,alınması gereken dersler alındı...Niye son bulmuyor artık oynanan bu oyun?Yoksa halen alınacak dersler mi var?Aynı filmi tekrar tekrar izlemek niye ola ki?Kim de,kimler de bu hata?Olması gereken ne?Haydi artık sun çözümünü...Yeter bu kadar...:)))Hep benden bekleme çözümü,biraz da sen ver çözümü, ben de hazıra konayım bir kerecik olsun...:)Hep tırnaklarımla kazıyarak mı almalıyım almak istedikleri mi?:)
Yooo hayır bu defa değil...Ben elimden geleni yaptım bu sefer sıra sen de;)Ben beklemekten yoruldum,iş işten geçmeden sun sunacağını....
Ah biraz da huzur ver oh ne ala...:)
Öperim alnından seni hayat,alırım senden istediğimi;)Yiaaa o kadar da iddialıyım..Dibine kadar beklerim...Kusura bakma hayat;)Vermek zorundasın bana tüm istediklerimi...;)

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone
 

13 yorum :

  1. :)
    işte böyle!dünya kadınlar var diye dönüyor,bileğine kuvvet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaaa cansın yaaa;)hepimizin bileğine kuvvet...öpüldünüz efenim o güzel yanaklarınızdan;)sevgiler...

      Sil
  2. dimi ama hep bizden beklemesin , acıkta biz hazıra konalım :)) ne biliyim şanslı olalım aaa birden önümüze çıkıversin şaşıralım filan olma mı ?

    YanıtlaSil
  3. Valla öle sınav stresi bunlar:)))Oooh şöle sınava girmeden,şöle en karizmasından geçer bir not yollasa ben uğraşmasam:)))Bak nasıl kesecem isyanı hayata:)))Ne sınavmış beaaa yükledikçe beyine bilgileri,beyin de isyanda:))))Arada şaşırmak güzeldir de yok ki öle hazıra konmak:))))

    YanıtlaSil
  4. Hep aynı şeylerle sınanıyoruz da yine başımızın dikine gidiyoruz :P
    Belli mi olur bu kez sana torpil yapabilir hayat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım pisss bir inatım var ve kendimi bildim bileli bırnumun dikine giderim:)))Doğru olmadığını bilsam de,elimden geldiğince bileylemeye çalışsamda bu pis huyumu bazen yine ayar kaçıyor:)))Savaşıyorum hayatla belki de kendimledir savaşım:)))Torpili hakettim,çok çalıştım:)))Sevgiler....

      Sil
  5. İnsan ne zaman yüzleşirse o zaman gerçekleri görebiliyor. O gerçekler ki insanın yol haritası aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekleri görmek pek işimize gelmez,isteklerimizi karşılamıyorsa...Bazen bu yüzden kapatırız gerçeklere gözümüzü ve yolumuzu kaybederiz...Hayat o zaman rayından çıkar ne yazık ki...Suç bizim,hayatın değil o zaman Garip Adam...

      Sil
  6. bahar havası mı çarptı seni?

    YanıtlaSil
  7. bunu okuyunca aklıma şu dizeler geldi :)

    Bugün yine çok güzelsin hayat…
    Seni sevdiğimi söylemek geliyor içimden..
    Güvercinler uçuyor..
    Hiç tanımadığım insanlara yüreğimden..
    Yine sana sımsıkı tutunmaya çalışıyorum..
    Sen de birazcık tutsan ya ellerimden..
    Bugün yine çok güzelsin hayat..
    Herşeye rağmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayat herşeye rağmen güzel Modern Tıpçı Günlüğü;)

      Sil
  8. "Ben istedim sen verdin" bu cümleyi o kadar çok kurarım ki...hem hayatımda hem sayfamda.ne çok benziyoruz bizz böyle:) güzel bi haftaya açılsın gecen...iyi gecelerr.

    YanıtlaSil
  9. Eh yineleyeceğim tekrar benzer benzeri çeker..;)Aklın yolu bir kimi zaman:)

    YanıtlaSil