27 Nisan 2014 Pazar

DURGUN SU

,
Güzel bir çağlayan pınar var,gün gelir durgun suya dönüşür.Bundan rahatsız olan insanoğlu,geçer bu durgun suyun karşısına ,alır eline ufak tefek taşları başlar suya atmaya...Durgun suyun bedeni o kadar alışmış ki durulmaya,hissetmez ufak tefek taşları...Bu taşlara tepki vermeyen durgun su,yine rahatsız eder insanoğlunu...Bu kez insanoğlu başlar daha büyük taşlar atmaya...Ne olduğunu bir anda anlayamayan durgun su;hisseder bu büyük taşları ve başlar yavaş yavaş dalgalanmaya,atılan taşlara tepki vermeye...İnsanoğlu geçer dalgalanmaya başlayan durgun suyun karşısına,izler zevk-i sefa ile dalgalanmaları...
Uyandırılır derin uykusundan durgun su...
Peki neden?
Nedir insanoğlunun derdi?
Ne geçmiştir eline?
Ego tatmini mi?
Aldığı zevk-i sefa mı?
Çağlayan pınarın verdiği mutluluk özlemi mi?
Durgun su daha güzel değil miydi?
Durgun su dalgalanmaya başladı da ne oldu?
Nedir insanoğlunun varmak istediği nokta?
Neden böyleyiz biz insanlar?

Yine aklımda deli hikayeler,deli sorular:))))
Cevap verin aklımda ki deli sorulara:))))

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

9 yorum :

  1. cancağazım,
    durgun su tortulaşır,pıhtılaşır,aynılaşır.
    oysa hayat kıpırdar,akar,fıkırdar,coşar.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum olmuş bu...E doğru hayat durağan değil ki...Ne diyi şimdi...Öptüm çook...Sevgiler....

      Sil
  2. Ama okurken insanoğlunun duyarsızlığını ön plana ne güzel çıkardığını düşündüm :)
    Sonunu okurkende güldüm :)
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ne mutlu bana gülümsetmişim seni:)Arada kırıyom kafayı böyle:)))Ben de çok öptüm canım...Sevgiler...

      Sil
  3. valla bilemedim ki...insanoğlunun doğasında var herhalde müdehalecilik...her şeye el atıcaz illaki, hiçbir şeyi kendi haline bırakıp olduğu gibi kabul edemiyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle enteresan bir durumumuz var algılayamadığım...:))Sevgiler...

      Sil
  4. arada bir olur böyle insan,durgunluk ve monotonluktan sıkılabiliyoruz hepimiz zaman zaman,bundan mıdır acep ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim ki minik mini:( Rahatsızlanıyoruz galiba bazen durduk yere:))))Sevgiler...

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca siteme ziyaretlerinizi bekliyorum http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil