21 Nisan 2014 Pazartesi

Başka Bir Ben

,
Gidip gelmelerde aklım.Yine mi bir ilüzyonun içindeyim,kafam karıştı iyiden iyiye...Tekrar tekrar başa mı sarmaktayım bilemedim ki...Hiç bir şey net değil,tamamen flu...Ne yapmam gerektiği konusunda yine çelişkiler içindeyim...Satır aralarında dolaşıyorum uzun zamandır.Bırakmıştım aslında,yine yeniden başladım dolaşmaya...Her okuduğum kaybettiğim bir Ben,her arayışımda bulduğum başka bir Ben.Oysa ki biliyorum hiç biri bir Ben değil...Öyleydi,öyle olmuştu ve belki de yine öyle.Kabul etsem de etmek istemesem de.Yok ki bir cevabı...Neden,nereden düştü bu kaosun içine düşünceler...Dikkatimi neden yine aynı noktada buldum...Zorla odaklandırıldım belki de...
Derin bir sessizlik içinde düşüncelerim bazen de kayık gibi sallanıyor,dalgaların şiddetinde...
Zaman akıp gidiyor kum taneleri gibi avucumdan...Üzülmekteyim bu duruma bazen...Bazen de diyorum bırak aksın zaman,belki de bir mucize bekliyor zamanın bir noktasında başka bir Ben'i...
Derler ya hani; 'zaman her şeyin ilacı...İnanmıyorum!Zaman iyileştirmiyor açılan hiç bir derin yarayı...Belki mucizeler iyi gelir...:)Kimbilir...
Sabırsızlanıyor bir kuşun kanat çırpınışı gibi düşüncelerim,bir cevap bulmak için...

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

16 yorum :

  1. zamanın iyileştirici gücüne bir nevi ben de inanmıyorum :) mucizeler iyi gelsin o zaman kuzu inşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum yaaaa...Hepimize iyi gelsin mucizeler;)Öperiiim çoookk...Sevgiler...

      Sil
  2. hiiç yalnız değilsin cancağızım emin ol ;)

    YanıtlaSil
  3. Oyyy kelebeğim bahar çarpması galiba bu:)))

    YanıtlaSil
  4. Evren sana mesaj yolluyordur;)

    Böööööööö;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evren bana hep mesaj yolluyor:Pp Ahahahaaa kıskanmayalım lütfen:Pp :))))

      Sil
  5. sana verdiğim sözü yerine getiremediğim için üzülüyorum,ancak elimde değil,kolay olmayan zamanlar yaşıyorum,öğrenip ayağa kalkacağım metin olmayı.
    geçecek elbette geçecek!
    sevgiler güzel bahar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın bunun için üzülme,acelesi yok canım benim...Kafana takma çok önemli değil...Sen sıkıntılarını atlat,gerisi kolay...Yardımcı olabileceğim bir şey varsa seve seve elimden geleni yaparım...En kısa zamanda atlatacağına inanıyorum...Sabır lütfen...Kendine iyi bak...Sevgiler...

      Sil
  6. Cevabı biran önce bulman dileğiyle canım...

    YanıtlaSil
  7. İnşallah canım inşallah...Teşekkür ederim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Cevapları bulman dileğiyle efendim. Bende bulurum inşallah. kendi cevaplarımı tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efenim inşallah...İnşallah herkes bulur aradığı cevapları;)

      Sil
  9. Zaman hiç birşeyin ilacı değil ya inanmıyorum bende..
    İnsan kendinin ilacı ...
    Dilediğin cevaplarını bulman dileğiyle :)
    Kucak dolusu sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şeymacım dediğin gibi aslında herkes kendi kendinin ilacı...İlacı dışarıda aramak en büyük hata...Teşekkür ederim güzel dileklerin için...Sana da kucak dolusu sevgiler...:)

      Sil
  10. zaman iyileştirmiyor hiç bir duygumuzu.biz alışıyoruz zamanla duyguların bize verdiği acıya...ve kabulleniş süreci başlıyor...aslında mucize içimizde.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen aynı fikirdeyim acı dinmiyor,yalnızca acıyla yaşamaya alışıyoruz ve hatta o acıyla bir bağ kurup ondan vazgeçemiyoruz....Değişik bir durum...İnsanoğlu garip hem şikayet eder hem de şikayette olduğu şeyden vazgeçemez..;)

      Sil