16 Nisan 2014 Çarşamba

Günün Mesajı:)))

,
Pıııffffff:( Çok bunaldım,ders çalışmam gerek amma canım hiç mi hiç istemiyor:( Ne yapmalı,ne etmeli bilemedim.Bari güzel blog yazarlarımın bloglarını okuyayım:)))
Hava dışarıda mis,kapanmışım eve ders modu.Yoğun stresten uyku da hak getire,uyku bile gelmiyor göze :( Peh tam da bana göre:)Eh ne yapacaksın başa gelen çekiliyor.:))
Hava bahar havası benim en güzel,en çok sevdiğim havalarım.Eh blog adımdan da belli zaten:)))Söylemeye gerek yok sanırım:))
Atacaksın şöyle kendini doğaya ohh beeee misss...Ama nerede?İşler,dersler beni beklemekte.Farmakoloji görünce öğüresim geliyor(pardon da:) ). İlaç diyenin iaahaaa diye boğazına sarılasım geliyor o kadar yani...:)))
Aman aman imdaaat bir de üstüne can damarımdan vuran bir yazı okumayayım mı?:)Ben de gözler yine dolu dolu,malum bünye duygusal:)Napiim bu da benim en pisss huyum.:)Aman bea sen de amma da duygusalsın diye kızacak bana canciğer kuzu sarmalarım yine.:)Yufka yürek olmaksa suç,ivit ben yufka yürekliyim suçluyum bea kıyamam düşmanıma bile banane ki ben buyum işinize gelirse:)
Bu okuduğum yazı da bana bu günün golü oldu.:)
Ya da evrenin bana bir mesajı var,bir şeyleri hatırlatmaya çalışıyor anladığım kadarıyla:)))
''Boş ver aç kollarını sana ihityacı olan herkese,hayır deme!Her kim olursa olsun!'' bu günün bana gelen mesajı da bu olsa gerek:))Sanki ben de farklı bir şey yapıyormuşum gibi peeehhhh:))))

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

8 yorum :

  1. Evrenin mesajları tam yerinde yakalanırsa tadından yenmiyor Persapone ;) benim yazımı oku bari belki biraz gülümsetir :)) sıkılma tamam mı ? hep bunlar dolunay :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaaa inanırım gerçekten de öyle:)))kimi zaman tabii,bazen bu evren kabak tadı veriyor:)))okuyorum şimdi sevgili Butterfly;)Sevgiler...

      Sil
  2. Farmakoloji mi ıyyyyyy nefret ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan sölim ben de nefret etmek üzereyim:)))

      Sil
  3. hahaha:) Ay kusura bakma Füsuncum ama geçen sene senin moddaydım. İş stresi bir yana bir de açıköğretim sınav stresi sarmıştı dört bir yanımı. Bir de bahar aylarına denk gelince var ya...dibe vurma da ne yap yani. Ama az kaldı sık dişini. Bir gayret, ben sınav-ı vereceğine adım gibi eminim. Tecrübenle devirirsin sen:) farmakoloji de neymiş:)
    Hadi kolaylıklar, başarılar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dibe henüz vurmadım ama epey bir yaklaştım galiba:)))Vereceğime eminim sınavı sorun yok:)))Tek sorun ders çalışma kısmı ve farmakoloji takıntısı tavan yaptı:)))Teşekkür ederim cansınız...Sevgiler...

      Sil
  4. şu evrene söyle banada bi kaç satır bi msj falan yollasın yaa böyle olmuyor ama hep sana çalışıyor bu evren! yoksa sende gözümü var acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaa Narkoz bea:)Öldüm gülmekten:D Sanada gönderiyodur mesaj sen farkında değilsindir;)İyi dinle:)))

      Sil