26 Mart 2014 Çarşamba

Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım Kaynaşalım MİM'i:)SEVDİĞİM BLOGLARI MİM'ledimmm!!!!Bakınız Sayfama;)

,


2012 yılının Ağustos ayından bu yana blog dünyasındayım.Okuma aşkım yavaş yavaş elime kalem de alayımla devam etmeye başladı...İyi ki de başlamışım blog yazmaya cici cici güzel insanlarla tanışma fırsatı buldum...Evet mutlu muyum çoook mutluyum:)
 "Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım Kaynaşalım" etkinliği başlatmış blogger arkadaşlar:) Ve çok sağ olsun havva peynirci  sayfamı sevdiğini söyleyerek beni mimlemiş.Ve beni çooook ama çooook mutlu etti:)Keyiflendim doğrusu,şu sıkıntılı günlerimde...:)Çok teşekkür ederim kendisine....:) 

Şimdi ben de takipte olduğum, sayfasına bakmadan geçmediğim blogları alfabetik sırayla paylaşmak istiyorum:)

all good things
burcunun dünyası
dördüncü tekil şahıs
havva peynirci
minikmini
modern tıpçı günlüğü
morfea
narkoz
ucuz roman


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

18 yorum :

  1. Çok mutlu oldum :)) sıkıntılı günlerinin de bir an önce geçmesini diliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Sevgiler:)))

      Sil
  2. Sıkıntı nedir yaa yenen bir yemekmi? yoksa bir içimlik çay markasımı :)

    püfff deyince uçup gitmiyormuydu oo velet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel demişsin sevgili narkoz:)))gülümsettin beni:)evet püff deyince geçecek biliyorum;)

      Sil
  3. ya buraya hep uzun aralıklarla geliyorum,
    nasılsın.
    uzundur meyılleşmedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama öle olmaz ki;)sık sık gelinmeli,sayfam ziyaret edilmeli:Pp meyil de atmayı unuttun:)))amma da sitem ettim heeee:)))

      Sil
    2. hııhıııı. soriii. haklısın kii :)
      peki şimdi napcam ben de mi böyle sevdiğim blogları yazıcam :)

      Sil
    3. İwit sıra sen de sevdiğin blogları yazıcan;) heeheeee bak beni de unutma:Pp Şaka şaka:))) Sevgiler....

      Sil
  4. "Sevilmek istiyorsan, sevmeyi bileceksin"
    Bence bu cümle çok da güzel özetliyor durumu...sevmeyi biliyorsun ve seviliyorsun bahar tanrıçası...hep böyle güzel güzel yaz, paylaş, günümüze renk kat :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Burcu:)Kimi insan vardır,tanımasan da bilirsin güzel bir yüreği vardır ve sen o güzel yürekli insanlardan birisin...Güzel sözcüklerinle beni onurlandırdığın için ayrıca teşekkür ederim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çokk teşekkürler Persephone, listede adımı görünce çok mutlu oldum... Sıkıntıların yerini mutlulukların alsın inşallah. Sözcüklerin hiç tükenmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Morfeacım inşallah...Teşekkür ederim...Sensiz olmazdı bu MİM;)

      Sil
  7. Teşekkür ederim mim için. Yazıları okumaya pek vaktim olmadı bugün. Deep de beni mimlemiş şimdi yaptım ve tam seni mimlediğimi söyleyecektim sana (= Bir de baktım ben de varmışımmm :) Böylece ikimiz de yapmış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim:)))Heheee Kalp kalbe karşıymış o zaman;) Sevgiler....

      Sil
  8. amaninnnn:) Füsunum beni mimlemiş:) Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum, sende iyi ki varsın, iyi ki o güzel yazılarınla bizi, ruhumuzu dinlendirip, düşündüyorsun.
    Tekrar çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Söz konusu sevilen bloglar olunca MİMlemeden geçemedim...Çok teşekkür ederim...Sizin de güzel maharetli ellerinizden çıkan herşeyi severek takip ediyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. efeniiimmm çok mutlu olduuummm:) teşekkür ederiimmm,
    fotoğraftaki sen misin ? eğer öyleyse gözlerine bayıldımmm

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim büyük keyifle MİMledim..Fotoğraftaki benim,teşekkür ederim☺️

      Sil