21 Mart 2014 Cuma

MİMlendim:) HEM DE BİR GÜN İÇERİSİNDE İKİ KİŞİ TARAFINDAN:)))

,
Bugün ben de ilk kez MİMlendim,çok şanslıyım sanırım hem de aynı gün iki farklı kişi tarafından mimlendim...
Ve ilk mimleyen arkadaşım Dördüncü Tekil Şahıs Dördüncü Tekil Şahıs ve onun sorularına yanıtlarım:

1- En sevdiğin şarkı?
En sevdiğim şarkı Eric Clapton'ın Tears in Heaven parçası...Bir babanın yazdığı en hüzünlü parça...Ve beni çok etkiliyor...Eric Clapton'un oğlu 4,5 yaşında Newyork'taki dairelerinin 53.katından düşer ve hayatını kaybeder.Bunun üzerine de bu hüzünlü parçayı yapar...:(
2- En sevdiğin roman?
En sevdiğim roman Sabahattin Ali'nin ''Kürk Mantolu Madonna''sı...Roman kurgusu muhteşem,sade ve akıcı bir dille yazılmış.Günümüz yüzyılının duygu yoksunu kalmış insanlarının yanın da duygu yüklü ve bir o kadar da temiz bir aşka sahip Raif Efendi ve Maria Puder'in gizemli aşkı...Etkileyici...

3- En sevdiğin çizgi film karakteri?
Heidi...
Heidi'nin yaşama bağlılığı,sevgi dolu olması beni çok etkilemiştir...İnsanlara sevgi ile yaklaşımı,doğa ve hayvan sevgisi aklımda kalan izleer...O güzel doğayı da unutmadım...Ne kadar heyecanla beklediğimi anımsıyorum...Günümüzde ne yazık ki böyle çizgi filmler çocuklar tarafından pek rağbet görmüyor...Bizim yetişdiğimiz dönemler daha insani duygulara sahipti sanırım...


4- Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın?
Dayımın Almanya'dan getirdiği et bebeğim...)Benim çocukluğumda et bebek Türkiye sınırları içerisinde bulunan bir şey değildi...:)Bir çocuk için böyle bir bebeğe sahip olmak büyük nimetti:)

5- Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye?
Çocuğumun anaokulunda ilk kez hazırladığı anneler günü hediyesi...Minik elleriyle bana çok cici bir kart hazırlamıştı:) 

6- Odanda, sana ait olan en sevdiğin nesne?
Pembe gece lambam...Odama yansıttığı ışığı seviyorum:)Pembe ışıklı,pembe rüyalara dalıyorum:Pp 

7- En sevdiğin yemek?
Hehe garip ama gerçek zeytinyağlı taze fasulye,tabii bi de sarma...:)

8- En sevdiğin hayvan?
Doğada ki tüm canlıları sevmeme karşın kuşların biraz daha ayrıcalığı var...Özgürlüklerini seviyorum:)  

9- Ailen dışında onsuz yapamam dediğin en sevdiğin kişi veya kişiler?
Çok sevdiğim iyi günümde kötü günümde yanımda olan bazı dostlarım... 

Teşekkürler Dördüncü Tekil Şahıs :)


Sevgili arkadaşlarım MİMlendiniz:)))
modern tıpçı günlüğü minikmini
Sorularınız isterseniz hepsini,isterseniz seçtiklerinizi nedenleriyle yanıtlarsanız sevinirim;)
1-  En sevdiğin şarkı?
2-  En sevdiğin roman?
3-  En sevdiğin çizgi film karakteri?
4-  Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın?
5-  Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye?
6-  Odanda, sana ait olan en sevdiğin nesne?
7-  En sevdiğin yemek?
8-  En sevdiğin hayvan?
9- Ailen dışında onsuz yapamam dediğin en sevdiğin kişi veya kişiler?


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

4 yorum :

  1. Şarkı çok güzelmiş. Daha önce hiç dinlememiştim. Hikayesi de çok hüzünlü...
    Şimdiki çocuklara Heidiyi açsak hayatta izlemez (= ben de çok severdim.
    O minicik ellerle ve içten bir şekilde hazırlanan hediyeden güzel bir şey olamaz eminim =)
    kuşlara gerçekten bayılıyorum (= Ortak yanımız =)
    Çok teşekkür ederim.
    Senin de dediğin gibi SEVGİ ve IŞIK'la kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Teşekkür ederim asıl...sevgiler;)

      Sil
  2. İnternetim yeni yenilendi :) az biraz tüketmiştim de ;)) Çok teşekkür ederim şimdi cevaplamaya başlayacağım :)

    YanıtlaSil