18 Mart 2014 Salı

KOŞ! KOŞ!

,
Beden artık isyanda!!!
Sormuyor kimse onca yükü kaldırmaya hazır mısın diye!
Yükle yükleye bildiğin kadar...
Yüklen yüklene bildiğin kadar...
Derler;''Allah taşıyabildiği kadar yük verir insana...
''Ben pek emin değilim bundan!Çünkü;insan ne kadar isterse o kadar yük alıyor sırtına...
Sen kabul ettikçe de yük üstüne yük biniyor...
Eşek olunca semer vuran çok olur misali!!
Koş! Koş!
Nereye kadar?
Bazen bir soluk alıyorum,ben ne yapıyorum diyorum?
Bilincinde misin yaptıklarının?
Bazı zamanlar değilim sanırım...
Otomatiğe almışım hayatı,takmışım vitese hızla ilerliyorum...
Yapılacakları bağlamışım rutine,anlamadan,farkında bile olmadan yapılması gereken işler yapılmış...
Rutinin dışında da bir şeyler eklenirse vay halime!
Yetmiyor 24 saat,kim sınırlamış bu zamanı!
Lanet ediyorum pek huyum olmasa da,korkarım bedduadan...
Ama yetmiyor işte zaman.Şuursuzca akıp gidiyor.
Nereye koşuyorum acaba?Ne kadar anlamsız:)
Uçlara gidiyor düşüncelerim;şöyle diyorum satsalar şu zamandan  manavda,markette ne bilim pazarda filan, hiç fena olmaz:)Eklesem üstüne 24 saatin üzerine üç beş saat daha...Belki yetişirim o koşup benden kaçan zamana...

Ben miyim bir tek böyle hisseden?  

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

10 yorum :

  1. İş, ona ayırdığın zamana yayılır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın...Netice işe verdiğin önem ve değere göre zamanı belirliyorsun,zaman da ona göre yayılıyor:))))

      Sil
  2. Yalnız değilsin...ben de çok zamanlar senin gibi düşünürüm...bir an durup bi bakarım ne oluyor yaaa ne yapıyoruz...hayat denen şey bu mu yani, yarış atı misali oradan oraya koşturmak mı?
    Sonuç değişmiyor ama, sanırım koşmaya mecburuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yorucu bu koşuşturma hali,insan sıkılıyor zaman zaman ama kaçış yok sanırım,koşmaya devam:)))

      Sil
  3. Gün ne kadar uzun olursa olsun yetmeyecektir emin ol. Bunu ben çantaya benzetiyorum. Her seferin de bir büyük boy çanta alıyorum eşyalarım içinde geniş geniş dursun diye ama ne kadar büyük çanta alırsam o kadar doluyor, sonra da düşünüyorum ben bir küçüğüne nasıl sığıyordum acaba diye...

    Çözüm planlı olmak... Ne kadar dolu olursa olsun programımız arada kayıp zamanlar oluyordur mutlaka. Mesela internette boş boş gezindiğin olmuyor mu, ya da tv izleyenler için tv karşısında geçirdiğin zaman büyük bir vakit kaybı. Önce yapmak istediğin şeye karar ver.
    Örneğin kitap mı okumak istiyorsun? İşe gidip gelirken otobüs, dolmuş, metro kullanıyorsan değerlendirmek için fırsat.
    Ya da egzersiz mi yapmak istiyorsun? Akşam bir saat erken yatıp sabah 1 saat erken kalksan işte sana zaman...

    Bunu ancak kendi hayatımızı gözlemleyerek planlayabiliriz. Herkesin boşa geçirdiği zamanlar farklıdır ama illa ki toplasan bir 4-5 saat vardır ;)

    (dipnot, bunları ben de uygulayayım yaa)

    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  4. Çanta çok güzel bir benzetme olmuş:)Gerçekten de aynı durumu yaşıyorum...:)valla ben yaklaşık iki yıldır tv ile ilişkimi tamamen kestim,çok boş!Gerçi insanlar sürekli izlediklerini anlattıklaatı için Fransız kalıyorum konulara ama şikayetçi değilim:)Gündemi sosyal medyadan takip ediyorum,gerçeğe daha yakın:)Zaman ve plan konusunda haklısın,mesele uygulama kısmında:)Nedense evdeki hesap çarşıya uymuyor hiç bir zaman:)))

    YanıtlaSil
  5. Yalnız değilsin. Bir çoğumuzun olduğu gibi ben de sendenim :) Bir ömür akıp gidiyor. Farkında bile değiliz. Peşimizde sürekli yetiştiremediğimiz işler. Üzerimizde ise onlarca yükümüz. Hayat böyle bir telaş içinde geçiyor işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yükle koşuşturmak çok yorucu:)Arada yaşanan mutluluklar da olmasa çekilmez:)

      Sil
  6. geri vites yok arada boşa almak var vitesi :)

    zamandan çok birşey yok bu hayatta emin ol :)

    YanıtlaSil
  7. bana hiç o kadar bolmuş gibi gelmiyor:)))

    YanıtlaSil