21 Mart 2014 Cuma

İKİNCİ MİMim

,
Veeee bu da ikinci MİMim...Burcunun Dünyası tarafından Burcunun Dünyası MİMlendim ve sorularını yanıtladım:

1. Neden "Persephone Güncesi" ?
Yunan mitolojisinde Bahar Tanrıça'sının adıdır Persephone.1 Mayıs tarihinde anne babamın kucağına, baharın müjdecisi olarak doğumuşum...Bahar aylarının da delisiyim.Doğa en büyük vazgeçilmezim...Güneş yüzünü göstermeye başladı mı,benim içimdeki çılgın kelebekler harekete geçer.Doğanın tüm renkleriyle buluşmak ister.Bu durumumla da arkadaşlarım acaip kafa bulur;''Heh şimdi güneş açtı,başlarsın orman,deniz,boğaz demeye,ne yapacağız senin bu halini?:)''...Ne yapayım ben de böyleyim...P.S Cast romanlarından Bahar Tanrıçası kitabını okumuş ve çok etkilenmiştim.Blog açmaya karar verdiğimde de neden olmasın dedim ve Persephone Güncesi'ni blog adım olarak seçtim...:)İşin ilginç tarafı arkadaşlarımın da Pesephone ya da Bahar Tanrıçası diye zaman zaman hitap etmeleri:)Herkes Tanrıçalık durumumu kabullendi galiba:))   


2. Hayat Felsefeni Belirleyen Söz?

Çaresizseniz,çare SİZsiniz...Hayat felsemi belirleyen Nietzsche'nin sözüdür...Çünkü her sorunumuzun,çözümünün kendimiz olduğunu düşünüyorum...
Düşün …!
Kim üzebilir seni senden başka ?
Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni,sen hazır değilsen?
Kim yıkar kim yıpratır seni sen izin vermezsen.
Kim sever seni,sen kendini sevmezsen.
Herşey sende başlar sende biter…!
Yeter ki yürekli ol,tükenme! ve tüketme..!
Tükettirme içindeki yaşam sevincini…!
Hep hatırla…!
Çaresizseniz,çare”SİZSİNİZ”

Nietzsche

3. Kendinle İlgili 3'ü Doğru 4 Şey?
  1. Kitap okumak en büyük keyfim ve bir gün kitap yazmak en büyük hayalim.
  2. Aşka inanmam.
  3. Fazla mantıklı bir o kadar da fazla duygusalım.İş eyleme gelince mantığım önce gelir:)
  4. Tango yapıyorum,arada zaman buldukça da fotoğraf çekiyorum...Bunlar da yazmak dışında ki hobilerim:)
Teşekkürler :)
Burcunun Dünyası

Sevgili arkadaşlarım ben de sizi MİMliyorum...;)Sevgiler:)

Sorular:
1. Neden "Blog Adın" ?
2. Hayat Felsefeni Belirleyen Söz?
3. Kendinle İlgili 3'ü Doğru 4 Şey?


Morfea oyumben

SEVGİ ve Işık'la kalın...
Persephone

4 yorum :

  1. Hayat felsefeni sevdim...
    Bu arada bir bahar tanrıçasının aşka inanmadığına inanamam...yalandır o yalan :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:)))Hımm yalan da olabilir gerçek te;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aska gonul vermeem aska inanmaam bence bu yanlis olan:))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehee güzel şarkı:)Bu yeni dünya da aşka inan kaldımı ki!;)İnanıyor olmam şaşırtıcı olmaz mı ki?:)))Sevgiler....

      Sil