24 Mart 2014 Pazartesi

GÜNAYDIN GÜZEL GÜN:)

,

Bugün günaydın demek geldi içimden sana güzel gün...Sen her gelişinde umutların,mutlulukların,aydınlık ışığınla geliyorsun...Bugün ben de seni umutlarım ve ışığımla aydınlatmak istedim...
Yoruldum mutsuz,umutsuz,karanlık yüzlerden en az senin kadar...El birliğiyle kirletiyoruz seni,hırslarımız,korkularımız,gelecek kaygılarımız,endişelerimiz,bitmek tükenmek bilmeyen isteklerimizle karartıyoruz seni...Kimi zaman haklıyız,ama çoğu zaman da haksız!!!
Özledim insanların günü içten bir GÜNAYDINla selamlamalarını...
Özledim insanların cıvıl cıvıl sesleriyle GÜNAYDINlaşmalarını...
Özledim güne sıcacık GÜNAYDIN mesajlarıyla başlamayı...
Özledim yüzlerde ki tebessümü... 
Özledim geleceğe umutla bakan gözleri...
Artık sayılı günler kaldı,umudum var aydınlanacak yüzler...
GÜNAYDIN GÜZEL GÜN...

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

12 yorum :

  1. Sana da günaydııııııın bahar tanrıçası :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Burcucum:)Günaydın:)

    YanıtlaSil
  3. ben geç kaldım,yarın için günaydınn diyebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyebilirsiniz tabii...Günaydın geç te olsa;)

      Sil
  4. Yazını okuyunca hayatın samimiliğini ne kadar kaybettiğini düşündüm bir kez daha. Bir günaydın bile zor geliyor bazen kimilerine =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki gittiğimiz yol,yol değil insanlık olarak;)

      Sil
  5. Saat 04:41 uyku tutmadi... gunaydiiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeee geç oldu ama günaydıııın:)))

      Sil
  6. http://kedilievintarzi.blogspot.com.tr/2014/03/mim-mimi.html

    mimledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooo süper teşekkür ederim:)))hemen bakıyorum:)

      Sil