7 Mart 2014 Cuma

KULAK VER

,
Yaşadıkça öğreniyor insan,
Her koyun kendi bacağından asılır bu hayatta,
Yok kimseden kimseye fayda...
Herkes kendi kendini kurtarmalı,
Düştüğü yerden kendi kendine kalkmalı ayağa...
Şarkılar, şiirler dile gelse ne fayda,
Sessiz çığlıklar, sükuneti ile kaybolmakta...
Duymaz, görmez, bilmez kimse yakarışlarını Tanrı'dan başka...
Dertlerinle baş başasın, yalnızsın,
Çare arama orada burada,
Yaralarına tek merhem yine kendinsin...
Kulak ver yüreğinin sesine,
Huzurun yolunu, içindeki sevgiyle bulacaksın...
Kaçamazsın yaşadıklarından, yaşayacaklarından,
Sevgiyle kabullen olanları,
Onlardır seni sen yapan...
Kendi ellerinle yoğur geleceğinin hamurunu,
Bırakma kaderin eline,
Sen var et gelecek günlerini,
Yoksa kapılırsın rüzgarın esintisine,
Bir bakmışsın savrulmuşsun istemediğin yerlere,
Ha şimdi ha sonra derken zaman su gibi akmış,
Zaman geçmiş, yapacakların yarım kalmış...
Kimse için beklentini yüksek tutma,
Hayallerin yıkılır, kalbin kırılır,
Kimse beklentilerini karşılamak zorunda değil,
Sakın unutma!!!
Bir beklentin olacaksa, bir tek kendinden olsun,
Kendin için beklenti çıtanı yüksek tut...
Bir şeyin olmasını istiyorsan, elinden geleni yap,
Kolay vazgeçme...
Olmuyorsa da asla zorlama!!!
Belki de vardır bir hayır.
Olmamasındadır mutluluk, huzur...
Yaşamı önceden kestirmek olanaksız, şartlar değiştiğinde; 
Yelkenini, rüzgarın esintisine göre çevir,
Aradığın her ne ise belki başka yöndedir...
Kapatma gözlerini, sana yardım elini uzatan yollara...
Durma ne yapacaksan ŞİMDİ yap!!!
Kalmasın bugünün işi yarına,
Hayat ne de olsa aldığımız nefesle sınırlı...
Bugün varız, yarın yok!!! 

Can Yücel'in dediği gibi; ''Hayatı ıskalama lüksün yok senin...'' 

SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone

8 yorum :

  1. kaçamazsın yaşadıklarından,yaşayacaklarından çok inanırım bu sözlere ve söylerim kendim de öğüt veresim olan sevdiklerime de
    ben sana bağımlı mı oluyorum?

    YanıtlaSil
  2. Sık sık benim de kendime hatırlattığım sözler bunlar...Yazılı olunca daha kalıcı oluyor,kendime yazdım açıkçası bunları...Hatırlatma olması adına:))))
    Çok teşekkür ederim...'''Ben sana bağımlı mı oluyorum?'' cümlenize diyecek bir şey bulamadım...Onurlandırdınız beni...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. evet ya bunlar hep bildiğimiz ama hatırlayamadığımız şeyler, söz uçar yazı kalır misali, bende sırf hatırlamaktan asla vazgeçmeyeceğim ama nedense hep unuttuğum bazı şeyler var.. ve bunları sırf her gün hatırlamak için boynuma dövme yaptırdım her sabah aynaya baktığımda hatırlıyorum unutmamam gerekenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah iyimiş neyse ki ben sadece yazmayı tercih ettim:)))

      Sil
  4. Tam hayatı ıskalıyordum ki, o beni ıskaladı. Hmm. Değişik bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iskalamak iyidir bazen:))))ha hayat ıskalamış ha sen ne fark eder:)))

      Sil
  5. sen de bişeyler var böyle bi yani "hiç yaşamadın mı olum sen" falan diyorum kendime :)

    YanıtlaSil
  6. Daha yaşayacaklarının zamanı vardır o zaman:)))

    YanıtlaSil