20 Şubat 2014 Perşembe

BİLMECE

,
Kafan karışır bazen,
Öyle mi yoksa böyle mi diye!
İsyan edersin bazen kaderine, bazen kendine!
Sonra dersin kader dediğin nedir ki,
Yok be her şey senin elinde!
Yok aslında her şey benim elimde değil dersin!
Peki ya ne?
Bilmem ki!
Bilsem çözeceğim zaten...
E peki o zaman kimin elinde!
Kimine göre Tanrı'nın!
Kimine göre benim!
Kimine göre senin!
Üç bilinmeyenli denklem işte her şey...
Bazen ne Tanrı'nın!
Ne benim!
Ne de senin elinde!
Sorarsın kendine!
Yeterince emek vermedim mi bu işe?
Yoksa yeterince istemedim mi başarmayı???
Kah kendini suçlarsın...
Kah kaderini...
Kah başkalarını,en kolayı da budur zaten!
Suçla başkalarını!
Olmadı oyna üç maymunu...
Duymadım...Görmedim...Vallahi de Bilmiyorum...
Hem böylesi daha kolay herkes için..
İnan benim suçum değil!!!
Her şeyden sen suçlusun!!!
Tüm günah senin...
İşte bak çözüm...
Ne kadar basit!!!
Daha önce neden düşünmedin ki?
Neden üzdün bunca zaman kendini?
Ne gerek vardı kendini yormaya,
İnceden inceye düşünmeye....
At suçu başkasına ,kır kalpleri...
Nasıl olsa gelir yerine yenisi...
Belki de daha iyidir yenisi???
Aman boş ver yorma kendini!!!
Nasıl olsa değmez hiçbir şey...
Ne üzülmeye ne de yormaya kendini....
Eh işte her şey ne aldığın,
Ne algıladığın ile ilgili,
Gerisi de tamamen hikaye...


SEVGİ ve IŞIK'la kalın...
Persephone



4 yorum :

  1. Diğer etkenler de yadsınamaz ama bence burada büyük rolü kendimiz oynuyoruz. "Kendi" rolümüz nicelik olarak büyük olduğundan değil; kontrol edebileceğimiz, değiştireceğimiz tek etken olduğundan bu rolün "büyük"lüğü. Ne yaptığımızı, ne dediğimizi, senin dediğin gibi ne algıladığımızı, hatta ne hissettiğimizi bile kontrol edebiliriz... Yeter ki ipleri ele almaya yeterince istekli olalım...

    YanıtlaSil
  2. Öyle anlar geliyor ki kimi zaman;ne istediğini kendin bile anlayamıyorsun...İpler elinde olsa bile...Hata yapmak gözünü korkutuyor,kalıyorsun ikilemin ortasında...Daralıyor ruhun,atıyor kafandaki kayışlar...Yoruluyorsun kimi zaman da;yetti be!!! diye çığlık çığlığa bağarasın geliyor!!! Ama ne çare bazen de yorgun düşüyorsun işte kendine...Kontrol kaçıveriyor bir anda öyle işte:)

    YanıtlaSil
  3. ne dediğinizi o kadar iyi anlıyorum ki kızlar.. ama bazen olacağın önüne geçmemek, bir süre seyirci kalmak gerekiyor diyorum ben.
    hem, her son bir başlangıç değil midir?
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. Her zaman da seyirci kalınma ki:)Arada indanın müdahale edesi geliyor:)))

    YanıtlaSil