31 Ekim 2013 Perşembe

Fısıltı...

,
Dün gece bir rüya gördüm...
Karanlık çok karanlıktı...
Aniden bir ışık hüzmesi gibi belirdin karşımda...
Saçların,delici gözlerin ve ellerin...
Yüzün...
O kadar gerçeklerdi ki....
Kelimelerin fısıltı gibiydi kulaklarımda...
Böyle olması gerekiyordu...
Ama,
Anlatmak istediğim çok şey var dedin..
Ve sustun...
Anlat dedim,dinliyorum...
Ve
Sessizliğin sağır ediciydi...
Sükunetin ağır havasında,
Gözlerin gözlerimde kaldı...
Prangalıydı cümlelerin,
Dökülmüyordu iki dudağının arasından...
Neydi kendine gizlediğin...
Bilmemi isteyipte,bilemediğim...
Elime dokundun...
Ve sus dedin,
Dinle rüzgarın sesini,
İzle gökyüzündeki kuşların süzülüşlerini,
İçine çek yağmurun toprağa düşmüş kokusunu,
Gün geceye koşarken izle güneş ve ayın buluşmasını,
Anlatacaklar halimi sana,
Yavaş yavaş uzaklaşıyorken sen,
İçim ürperdi soğuğunda...
Karanlığın içinde bir ışık,
Titrek ve zayıf...
Sımsıkı sarılmışken sana,
Bilememenin acısıyla,
Uyandım yokluğuna...



Cevabı olmayan sorular neye yarar???

Sevgi ve ışıkla kalın...
Persephone



11 yorum :

  1. Çok hüzünlü ama çok güzel...kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. İyi ki var, bu etkinlik. Çok güzel, ellerine sağlık ...
    Ve cevabı olmayan sorular, cevabı olmamaya mahkum sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Ben de çok sevdim bu etkinliği iyi ki var... Sevgiler...

      Sil
  3. Etkileyici bir yazı.
    Tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmişe dönmek benim de çok hoşuma gitti.Etkinliği planlayan arkadaşlar ne iyi etmişler. Şiirinizde duygular ne güzel dile gelmiş. Gerçekle hayal ne güzel buluşmuş.
    Sevginin gücü hiç azalmasın.

    YanıtlaSil
  5. Hüzün, belki özlem ne güzel dökülmüş kaleminden... Harika...

    Sevgiler

    YanıtlaSil