12 Nisan 2013 Cuma

Hırsıza Mektup

,

Sayın Hırsız;
Geldin yüreğimden hançerledin beni.Vicdanın zerresine sahip olmadığın belli ki,arkana bile dönüp bakmadan sırra kadem bastın.
İnsanoğlunun en mahrem alanı olan evime girdin,karıştırmadık köşe bucak bırakmayıp,talan ettin.Ne bulduysan aldın,en acısı da rahmetli babacığımın bana bıraktığı en kıymetli hatırayı gözünü kırpmadan çaldın ve cehennem oldun.
O da yetmedi aracıma gözünü diktin.Aracımın bagajındaki teknolojiyi çalmak için,en gelişmiş jammer teknolojisini kullandın.(O teknolojiye sahip olmak için kaç can yaktın acaba?)Bir iz bile bırakmadan puff abra kadabra...
Yaşattığın psikolojik gerilime mi!Verdiğin maddi zarara mı! Manevi zarara mı!Zehrettiğin günlerime mi yanayım!!! Ben bilemedim!!!
Çok merak ettim başın göğe erdi mi!!!
Vicdanın olmadığı ortada da...
Be vicdansız Allah'tan da mı korkmazsın!!!
Hiç mi düşünmezsin bunların hesabını nasıl ödeyeceğini???
Ben seni Allah'a havale ettim...
Hakkında en hayırlısını O verir!!!

Canı yanmış hırsızlık mağduru ben!!!:(
Persephone

Not:Polisten aldığım bilgiye göre,hırsızlar araba hırsızlıklarında artık jammer(sinyal bozucu) kullanıyorlarmış...Bundan sonra arabanızı kilitledikten sonra tekrar kilitlenip kilitlenmediğini kapıdan kontrol edin!!!Sizde araba hırsızlığı mağduru olmayın!!!

0 yorum to “ Hırsıza Mektup ”

Yorum Gönder