21 Mart 2013 Perşembe

BiR DüNyA DüŞLüYoRuM...

,
Bir düşün içindeyim..Bu benim düşüm,benim dünyam...
Benim dünyamda din,dil,ırk,cinsiyet ayrımı yok.
Para yok,parti yok,siyaset yok.Zaten bunlara da ihtiyaç yok.
Benim dünyamda açlıktan ölen insanlar yok.Aç çocuklar yok.Her çocuğun,herkesin karnı tok...
Soğukta donan evsizler yok...Herkesin başını sokacak bir evi,ısınacak bir ocağı var...
Kargaşa yok,kavga,savaş yok...Yalanlar yok...Yalancılar yok...
Birbirini arkadan vuran dostluklar,arkadaşlıklar yok...
Yükselme hırsıyla yüzüne gülüp,arkandan konuşanlar yok...Çelme takanlar yok...İki yüzlüler yok..
Maskeler yok...
Çevre kirliliği yok...İşsizlik yok...Stres yok...Hastalık yok...
Zengin yok,fakir yok...
Anası babası tarafından terkedilmiş bebekler yok...
Töre cinayetleri yok....
Benim dünyamda herkes mutlu,huzurlu,sevgi dolu....
Her yer yemyeşil,kuşlar cıvıl cıvıl şarkı söylüyor...Etraftaki misk-i amber kokusu insanın başını döndürüyor...
Benim dünyamda yaşayan hayvanlar,bitkiler de  mutlu ve huzurlu...
Benim dünyamda adalet var,dostluk var,arkadaşlık var...
Eşitlik var...Kadını  erkeği eşit...Zengini fakiri eşit...
Çünkü benim dünyamda bu kavramlar yok...Sadece İNSAN olmak var,sadece İNSAN...
Masumiyetini,saflığını,saygısını,değerlerini kaybetmemiş insanlardan oluşuyor benim dünyam...
Herkes saf,yalın,olduğu gibi,içten...
Herkes birbirine saygılı,doğaya,çevreye,en küçük bir canlıya saygılı...
Herkes sorumluluğunun bilincinde...Farkındalık yüksek...
Dünyamızı korumak için eleleyiz...
İnsanlar sabahları gülen yüzleriyle,kim olursa olsun birbirlerine günaydın diliyor,iyi akşamlar diliyor...
Kimse kimseyi yargılamıyor...
Herkes ortak bir noktada buluşabiliyor...İnsanlar birbirlerini anlama yetisine sahip...Empati sahibi insanlar bir arada...
İnsanlar birbirini dinliyor,yalnızca anlatmaya çalışmıyor...Dinlemeyi biliyor...
Kimse kimseyi yaralamıyor,ruhlarını parçalayıp,kalplerini deşmiyor...Vampir gibi birbirlerinin kanını emmiyor...
Çıkarları için kimse kimseyi ezip geçmiyor...
Herkes ortak bir dil konuşuyor SEVGİ...



Sevgi ve ışıkla kalın...
Persephone






    

0 yorum to “ BiR DüNyA DüŞLüYoRuM... ”

Yorum Gönder